Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

В інтернет-магазині продаються товари провідних світових виробників, на які обов'язково поширюється гарантія. Документом, що підтверджує гарантійні зобов'язання, є заповнений гарантійний талон. Термін гарантії зазначений у гарантійному талоні та залежить від типу товару та виробника.
Терміни гарантії з 12 місяців до 10 років залежно від обраного товару

У гарантійному випадку Вам необхідно повідомити нашу компанію, ми намагатимемося у максимально швидкі терміни вирішити Вашу проблему.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.


Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості.
Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.